Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposób załatwiania spraw w Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Zduńskiej Woli
Podania, skargi, wnioski i pisma interesantów przyjmuje sekretariat szkoły. Korespondencję można dostarczać osobiści, drogą pocztową, elektroniczną. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw udziela sekretariat szkoły.
Sprawy prowadzone przez szkołę:
- Obowiązek szkolny:
- zapisy do szkoły
- ewidencja uczniów
- arkusze ocen i dzienniki
- Sprawy administracyjne:
- zezwolenia i zwolnienia /indywidualny tok nauki,
- wydawanie legitymacji uczniowskich,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie duplikatów,
- Postępowanie w sprawach nieletnich:
- wnioski do Sądu Rodzinnego,
- Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników samorządowych
Sekretariat czynny:
Poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30
Telefon: 43 823 31 43
E-mail : sp9zdunskawola@wp.pl
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 18-01-2023 - Edycja treści
- 13-01-2023 - Edycja treści
- 16-02-2021 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 115