Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza


Sposób załatwiania spraw w Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Zduńskiej Woli

Podania, skargi, wnioski i pisma interesantów przyjmuje sekretariat szkoły. Korespondencję można dostarczać osobiści, drogą pocztową, elektroniczną. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

Szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw udziela sekretariat szkoły.

Sprawy prowadzone przez szkołę:

  1. Obowiązek szkolny:
    • zapisy do szkoły
    • ewidencja uczniów
    • arkusze ocen i dzienniki
  2. Sprawy administracyjne:
    • zezwolenia i zwolnienia /indywidualny tok nauki,
    • wydawanie legitymacji uczniowskich,
    • wydawanie zaświadczeń,
    • wydawanie duplikatów,
  3. Postępowanie w sprawach nieletnich:
    • wnioski do Sądu Rodzinnego,
  4. Sprawy kadrowe:
    • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników samorządowych

Sekretariat czynny:

Poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30

Telefon: 43 823 31 43

E-mail : sp9zdunskawola@wp.pl

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im.Jana Pawła II w Zduńskiej Woli
odpowiada: Mirosław Potoniec
data: 18-01-2023
wytworzył: Małgorzata Patrzałek
data: 18-01-2023
data: 18-01-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 18-01-2023 - Edycja treści
  • 13-01-2023 - Edycja treści
  • 16-02-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 79