Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  1. Księga uczniów,
  2. Księgi arkuszy ocen,
  3. Księga korespondencji,
  4. Protokoły Rady Pedagogicznej,
  5. Księgi inwentarzowe,
  6. Rejestr Zarządzeń Dyrektora Szkoły
  7. Rejestr pieczątek i pieczęci,
  8. Rejestr wydanych legitymacji uczniowskich i pracowniczych,
  9. Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń (dot. przystąpienia do ogólnopolskiego sprawdzianu dla uczniów klas ósmych),
  10. Rejestr decyzji w sprawie zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego,
  11. Rejestr druków ścisłego zarachowania,
  12. Rejestr zwolnień lekarskich pracowników,
  13. Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych,
  14. Rejestr delegacji służbowych,
  15. Rejestr skarg i wniosków,
  16. Teczki akt osobowych,
  17. Dokumentacja płacowa,
  18. Dowody księgowe,
  19. Protokoły Komisji Socjalnej.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego z dnia 11 sierpnia 2021 roku (Dz.U. z 2021 roku, poz. 1641)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im.Jana Pawła II w Zduńskiej Woli
odpowiada: Mirosław Potoniec
data: 13-01-2023
wytworzył: Małgorzata Patrzałek
data: 13-01-2023
data: 13-01-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-01-2023 - Edycja treści
  • 16-02-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 68